.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهدی هاشمی، شب حادثه در زندان اوین کجا بود؟
اظهارات عجیب نماینده مجلس: می خواستند مهدی هاشمی را در زندان اوین بکشند؟
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که مهدی هاشمی شب حادثه آتش سوزی در زندان اوین نبوده است. ...
اظهارات عجیب نماینده مجلس: می خواستند مهدی هاشمی را در زندان اوین بکشند؟

شمال نیوز: نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که مهدی هاشمی شب حادثه آتش سوزی در زندان اوین نبوده است.

 

به گزارش شمال نیوز، ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بازدید هیاتی از کمیسیون امنیت ملی از زندان اوین به دنبال آتش سوزی و اتفاق اخیر در این زندان گفت: بررسی های و اطلاعات بدست آمده نشان می‌دهد که آتش سوزی در زندان اوین اقدام هماهنگ و برنامه ریزی شده بوده است لذا نیاز دارد که دستگاه‌های مسئول، بررسی بیشتر و عمیق امنیتی و اطلاعاتی داشته باشند تا بخش‌های پنهان موضوع مشخص شود.

 

وی درباره اینکه آیا مهدی هاشمی در زمان آتش سوزی در زندان اوین بوده است گفت: مهدی هاشمی در شب حادثه در زندان اوین نبوده است اما قبلا در بندی بوده که در آن آتش سوزی اتفاق افتاده است.

 

دسیسه برای کشتن مهدی هاشمی در زندان اوین / همه چیز از قبل طراحی شده بود

یک نماینده مجلس مدعی شد: فردی با چاقو خود را به بند مهدی هاشمی رفسنجانی می‌رساند و در صدد کشتن او برمی‌آید اما مهدی هاشمی از دو روز قبل به درخواست خود از آن بند جابه‌جا شده بود!

 

کریمی قدوسی عضو‌ کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حدود ۵۰ میلیارد تومان خسارت به بند ۷ اوین وارد شده است 

 

دستگاه‌های امنیتی از قبل به مراکز مهمی که احتمال ایجاد التهاب و آشوب در آنها وجود داشت، دستورالعمل دادند و در زندان اوین هم یگان امنیتی کاملاً در آمادگی بود

 

 در این حادثه فردی با چاقو خود را به بند مهدی هاشمی رفسنجانی می‌رساند و در صددکشتن او برمی‌آید اما مهدی هاشمی از دو روز قبل به درخواست خود از آن بند جابه‌جا شده بود!

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.422 seconds.